مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-06اقتصادي

رویداد ایده چی در بندرعباس برگزار شد


رویداد ایده چی باموضوع مدیریت مصرف برق در محل پارک علم و فناوری هرمزگان به همت خانه نارنجی و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان و با همکاری شرکت توزیع برق هرمزگان برگزار شد.

- دبیراجرایی رویداد آنلاین ایده چی، در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: این رویداد با شرکت 13 ایده پرداز ازشهرهای مختلف ازجمله تهران، اهواز،بندرعباس و پارسیان در محل سالن کنفرانس پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

حسین حاجی زاده با بیان این که این رویداد فرصتی برای افراد خالق و ایده پرداز است که ایده ها و نوآوری های خود را به داوران، سرمایه گذاران وتماشاگران ارائه دهند و با سایرشرکت کنندگان به رقابت بپردازند، افزود: رویداد آنلاین ایده چی با موضوع مدیریت مصرف برق با محوریت کاهش پیک )عدم توازن تولید و مصرف)، استفاده از پتانسیل های بومی، اصلاح الگوی مصرف، تولید و بهره برداری باحضور 4 داور برگزارشد.

وی ادامه داد: در مرحله اول این رویداد، امیر شاه محمدی با عنوان ایده استفاده از سلول های خورشیدی ، علی اکبرقدکساز از اهواز باعنوان ایده تولید برق از پساب آب شیرین کن ها ، سعید ناصری با عنوان ارائه کشف تخلف هوشمند ، رضا اسعدی از تهران با عنوان ایده آی کنتور ، رامان جهانداری از بندرعباس با عنوان ایده تولید برق از پیزوالکتریک ، علی رمضانی از پارسیان هرمزگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ایده چی در بندرعباس برگزار شد

رویداد ایده چی در بندرعباس برگزار شد