مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-06سياسي

شاهد کمرنگ شدن اخلاق حرفه ای هستیم


یک استاد دانشگاه و متخصص حوزه منابع انسانی نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر در مناسبات بین فردی شاهد کم رنگ شدن اخلاق حرفه ای در کار و تعامل بین کارفرما و کارمندان هستیم.

- احمد الهیاری شنبه 15 آبان در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس که موضوع چالش ها و موانع زیست اخلاقی در کسب و کار و نقش اخلاق مداری در سازمان ها و کسب و کارها برگزار شد، گفت: زندگی شخصی و کاری افراد در خصوص بروز و ظهور افعال و رفتار اخلاقی در جامعه از یکدیگر جدا نبوده و متاثر از یکدیگر است.

وی افزود: منابع انسانی در تمام ارکان سازمان، اجتماع و در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری حائز اهمیت است و باید به منابع انسانی و تعاملات بین افراد در محیط کار و سازمان و نحوه رفتار مدیران و صاحبان مشاغل با نیروهای خود، پرداخته شود.

الهیاری همچنین موضوعاتی نظیر موانع زیست اخلاقی در کسب و کار، برداشت ها از مفهوم اخلاق حرفه ای و عوامل فردی موثر در بروز رفتار اخلاقی، آغاز و با معرفی عوامل و تشریح عناصر اصلی در بروز رفتار و اخلاق حرفه ای در کسب و کار و تعاملات بین فردی، را مطرح کرد.

وی اضافه کرد: موانع و عوامل موثر در زیست اخلاقی شامل شیوه تعریف اخلاق، عوامل سازمانی و عوامل فردی است، و در بسیاری از مواقع برخی از بی اخلاقی ها ناشی از برداشت های ناصحیح از مفهوم اخلاق ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد کمرنگ شدن اخلاق حرفه ای هستیم

شاهد کمرنگ شدن اخلاق حرفه ای هستیم