مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-06بين الملل

گلایه فرماندار آبیک از عدم حضور برخی مدیران شهرستان در محل خدمت


فرماندار آبیک با بیان اینکه با نظارت های انجام شده برخی مدیران این شهرستان در محل خدمت حضور فعال ندارند یادآور شد: عدم حضور مدیران، نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر شهرام احمدپور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه بر علیه دزدی دریایی آمریکا اظهار کرد: عملیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی ارزشمند و غرور آفرین است.

وی افزود: در زمان طاغوت بر اساس سیاست، ایران به عنوان حاکم نظامی و عربستان به عنوان حاکم اقتصادی در منطقه معرفی شدند که سیاستی دیکته شده از جانب غربی ها برای رسیدن به مقاصدشان بود.

فرماندار آبیک عنوان کرد: تفاوت اقدام جدید ایران در منطقه با سیاست دیکته شده در زمان طاغوت این است که این اقتدار و خودباوری در تأمین امنیت ملی متکی بر داشته ها و سیاست تعریف شده داخلی و نه سیاست تحمیل شده بیگانه طراحی شده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در حوزه نه تنها خلیج فارس، منطقه، آسیا و حتی مناطقی گسترده تر ایران به عنوان یک قدرت برتر مطرح است، نشان دهنده این موضوع است که هیمنه و قدرت ایران اسلامی ابعاد جهانی پیدا کرده است.

احمدپور تاکید کرد: امروز با اطمینان می توان گفت که سیاست های ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، منطقه، خاورمیانه و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فرماندار آبیک از عدم حضور برخی مدیران شهرستان در محل خدمت

گلایه فرماندار آبیک از عدم حضور برخی مدیران شهرستان در محل خدمت