مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-07سياسي

تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان های استان تهران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به والدین معظم شهدا و جانبازان دارای بیماری های زمینه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی در نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ایثارگران در روزهای همه گیری ویروس گسترده و با اولویت ایثارگران مبتلا به کرونا انجام شد.

وی گفت: والدین معظم شهدا و جانبازان دارای بیماری های زمینه ای امسال واکسن آنفولانزا را دریافت کردند و در این خصوص 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان های استان تهران تزریق شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا از شهریورماه آغاز و حداکثر تا اوایل مهرماه به پایان می رسد، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان ستاد مرکزی و پایش ایثارگران شهرستان های استان تهران، ایثارگران دارای بیماری های زمینه ای و با اولویت دریافت واکسن آنفولانزا، شناسایی و کار تزریق بیش از 3 هزار دوز از این واکسن به آنها پایان یافت.

وی با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط ایثارگران و والدین معظم شهدا در دوران بیماری کرونا، افزود: باتوجه به شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان های استان تهران

تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان های استان تهران