مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-07سياسي

پنج میلیارد تومان کمک مؤمنانه در مناطق زلزله زده کوهرنگ توزیع شد


مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه و اهدای بیش از پنج میلیارد تومان انواع وسایل گرمایشی و بسته های معیشتی به زلزله زدگان کوهرنگ خبر داد.

- هوشنگ فولادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با هدف کمک به زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ، گفت: در این رزمایش که با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، فرمانداران شهرستان های ده گانه استان و فرماندهان نواحی شهرستانی سپاه در چلگرد برگزار شده بود بیش از پنجاه میلیارد ریال کمک مؤمنانه در مناطق زلزله زده توزیع شد.

مسئول سازمان عادلانه و متوازن در اختیار مردم زلزله زده قرار گرفت.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد سه جانبه میان زلزله زدگان، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های تخریب شده، تصریح کرد: در حاشیه این رزمایش یک باب منزل مسکونی نیز توسط فرمانده سپاه استان و فرماندار کوهرنگ کلنگ زنی شد.

فولادی بر آمادگی کامل گروه های جهادی استان برای بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ تاکید و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی استان از ساعات اولیه روز حادثه در کنار زلزله زدگان بودند و خدمت رسانی به آن ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج میلیارد تومان کمک مؤمنانه در مناطق زلزله زده کوهرنگ توزیع شد

پنج میلیارد تومان کمک مؤمنانه در مناطق زلزله زده کوهرنگ توزیع شد