مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-07اجتماعي

86 درصد مدارس همدان مجوز فعالیت دارند/ ورود 50 هزار دانش آموز به مدرسه


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 86 درصد مدارس همدان مجوز فعالیت حضور دانش آموزان را دارند از ورود 50 هزار دانش آموز به مدرسه طی این هفته خبر داد.

- نعمت الله بحیرایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازگشایی مدارس متوسطه دوم در استان اظهار کرد: اوایل مهرماه اولویت بندی بازگشایی مدارس انجام شد افزود: گروه اول به چند دسته تقسیم شدند که می توان به حضور دانش آموزان در مدارس دارای کلاس های زیر 15 نفر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هر مدرسه روستایی دارای کلاس کمتر از 15 نفر از نیمه اول مهرماه کار خود را آغاز کرد گفت: کارگاه های تمام هنرستان ها و دروس مهارتی نیز در این گروه قرار گرفتند و نیمه اول مهرماه کار خود را آغاز کردند.

بحیرایی با اشاره به اینکه تنها پایه های اول مدارس ابتدایی به صورت مدیریت شده یعنی روزی سه یا چهار نفر و به صورت دو یا سه ساعت در روز در مدارس حضور یافتند ادامه داد: دسته دوم گروه اول ویژه مناطق روستایی و عشایری با مدارسی زیر 30 نفر بود که از نیمه دوم مهرماه کار خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه گروه دوم مدارسی با زیر 300 نفر دانش آموز بودند که باید طبق شیوه نامه هایی از نیمه اول آبان ماه بازگشایی می شدند گفت: اولویت سوم مدارسی با بیش از 300 نفر دانش آموز بود تا کار خود را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد مدارس همدان مجوز فعالیت دارند/ ورود 50 هزار دانش آموز به مدرسه

86 درصد مدارس همدان مجوز فعالیت دارند/ ورود 50 هزار دانش آموز به مدرسه