مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-08سياسي

تشکیل هیئت های اندیشه ورز در ادارات تبلیغات شهرستان های کرمانشاه


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر ضرورت تشکیل هرچه سریع تر هیئت های اندیشه ورز در ادارات تبلیغات شهرستان های کرمانشاه تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام یوسف احمدی پیش از ظهر امروز در نشست راهکارهای مساله یابی در مشکلات فرهنگی که با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با تأکیدات ویژه رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز یکی از اولویت های مجموعه تبلیغات اسلامی توجه به مناطق محروم و حاشیه نشینی و مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس دستور تشکیل هیئت های اندیشه ورز را در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های کرمانشاه با هدف شناسایی، احصا و ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات مناطق محروم و حاشیه ای صادر شده است که نظر نخبگان و افراد فرهیخته در حل مشکلات بسیار مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: وحدت مذهبی یکی از مهم ترین مساله هایی است که باید در رسیدگی به محرومین در نظر گرفته شود و در این راستا 27 پایگاه اجتماعی در استان کرمانشاه که هفت پایگاه با موضوع علمای تقریبی فعالیت خواهند کرد.

احمدی بیان کرد: در تشکیل هیئت های اندیشه ورز به استفاده از نخبگان محلی و افراد معتمد مناطق تاکید شده است؛ زیرا مردم و معتمدین شناخت کامل و جامع از مشکلات و آسیب های موجود در محلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت های اندیشه ورز در ادارات تبلیغات شهرستان های کرمانشاه

تشکیل هیئت های اندیشه ورز در ادارات تبلیغات شهرستان های کرمانشاه