مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-08ورزشي

خداحافظی سید پیمان حسینی دروازبان اسطوره ای فوتبال ساحلی از بازی های ملی


سید پیمان حسینی ملی پوش مازندرانی با سابقه فوتبال ساحلی کشورمان در پایان رقابت های جام بین قاره ای در امارات، از تیم ملی خداحافظی کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران-سرویس ورزشی سیدپیمان حسینی و حسن عبداللهی، دو ملی پوش با سابقه فوتبال ساحلی کشورمان در پایان رقابت های جام بین قاره ای در امارات، از تیم ملی خداحافظی کردند.

این دو بازیکن در آخرین حضور خود در تیم ملی توانستند عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام بین قاره ای در امارات را به دست بیاورند و با جام از دنیای فوتبال وداع کنند.

سید پیمان حسینی متولد 1364 روستای لرگان منطقه کجور نوشهر در استان مازندران است که سال ها به عنوان دروازه بان در تیم ملی فوتبال ساحلی درخشید.

از سید پیمان به عنوان بهترین دروازه بان آسیا و یکی از بهترین دروازه بانان جهان یاد می شود؛ وی در جام جهانی 2017 موفق به کسب عنوان دستکش طلای مسابقات شد.

حسینی تاکنون افتخارات زیادی از جمله یک قهرمانی در مسابقات بین قاره ای، مقام سومی جام جهانی 2017، دو قهرمانی در جام ملت های آسیا و بازی های آسیایی همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران کسب کرده است.

حسینی که بهترین دروازه بان جام ملت های آسیا 2015 شده است در سال 2014 نیز یکی از سه کاندیدای نهایی عنوان بهترین دروازه بان جهان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی سید پیمان حسینی دروازبان اسطوره ای فوتبال ساحلی از بازی های ملی

خداحافظی سید پیمان حسینی دروازبان اسطوره ای فوتبال ساحلی از بازی های ملی