مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 00:152021-11-08ورزشي

هدر رفتن چند میلیارد از بیت المال در آزادی/ چرا سازمان بازرسی ورود نمی کند؟


ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری در آزادی همچنان نیمه کاره مانده و چند میلیارد از بیت المال در حال هدر رفتن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داستان ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری در ورزشگاه آزادی آنقدر تلخ است که دل هر شنونده ای را به درد می آورد.

ساختمانی که ساخت آن از سال 98 آغاز شد و قرار بود سال 99 افتتاح شود، اما با گذشت بیش از یک سال هنوز نیمه کاره به حال خود رها شده است.

خسرو قمری در زمان ریاستش در فدراسیون با فروش دو واحد در خیابان ورزنده تهران، کار ساخت ساختمان جدید فدراسیون را آغاز کرد.

بنای او این بود ساختمانی در حد فدراسیون جهانی بسازد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه دفتر فدراسیون را هم در مرکز شهر از دست داد و به ناچار به کمپ تیم های ملی که محل استراحت و خوابگاه ورزشکاران بود، پناه برد.

قرار بود پول فروش ساختمان قدیمی صرف ساختمان جدید شود، اما در میانه راه با بهانه تورم، نه تنها ساختمانی احداث نشد، بلکه بدهکاری به پیمانکار هم به وجود آمد و حالا چندین میلیارد دیگر می خواهد تا این بنا قابل استفاده باشد.

جدا از این مسائل مهندسی، این ساختمان با مشکلات زیادی روبرو است و حتی عنوان می شد که باید به کلی تخریب و از نو ساخته شود! محمود رشیدی که پس از چند ماه ریاست از سمت خود استعفا کرد، ایرادات زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفتن چند میلیارد از بیت المال در آزادی/ چرا سازمان بازرسی ورود نمی کند؟

هدر رفتن چند میلیارد از بیت المال در آزادی/ چرا سازمان بازرسی ورود نمی کند؟