مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-09سياسي

یزد میزبان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد


نخستین جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان «قلم» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد نخستین جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان قلم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار می شود.

حجت ‎الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی، توانمندسازی و شبکه سازی استعدادهای هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه داستان نویسی و شعر، ترغیب هنرمندان مسجد به تولید آثار فاخر داستانی و شعر بر اساس آیات و مضامین قرآنی و ارزش های انسانی و اخلاقی و ایجاد زمینه رقابت سالم و بالابردن انگیزه اعضای کانون ها برای ارتقای کمی و کیفی حوزه داستان نویسی و شعر است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند دو رسانه ی شعر و داستان نباید تشریفاتی و سرگرمی باشد بلکه بایست به رسانه ای تبدیل شوند که به رسالت خود عمل کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم این راهبردهای مشخص را در کانون های مساجد داشته باشیم و تاکتیک ها را نیز دنبال کنیم تا به این رهنمودها برسیم.

سالاری در ادامه بیان کرد: این دوره از جشنواره در سه بخش موضوعی آیه های قرآنی مشخص شده در طرح ملی 1455، آزاد با موضوع وحدت مسلمانان و ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد

یزد میزبان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد