مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-09سياسي

فقر و اعتیاد عواملی مهم که پدیده شوم طلاق را رقم می زنند


رییس دادگستری شهرستان گراش ضمن برشمردن طلاق بعنوان یکی ازمشکلات ومعضلات فعلی جامعه گفت: درصورت بروز اختلاف و وقوع طلاق، زوجین و فرزندان دچار انحراف ومشکلات متعدد در آینده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گراش، عباس شریعتی با اشاره به فقر و اعتیاد به عنوان دلایل مهم طلاق اظهار داشت:  فقر و اعتیاد عواملی مهم در وقوع طلاق در شهرهای مختلف از جمله گراش به عنوان شهری که شهره به دین ودیانت است می باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به ولنگاری فضای مجازی، نبود فرهنگ سازی دراستفاده مطلوب از این فضا و  عدم امکان نظارت کافی، عنوان کرد: در درصورتی که مشکلات فرهنگی، آسیب های فضای مجازی کنترل نشود و نظارتی صورت نگیرد، شاهد افزایش اختلافات، متارکه  زوجین و متلاشی شدن کانون گرم و تاکیدات مسئولین  عالی قضایی استان استفاده از همه ظرفیتها در میانجی گری و حل اختلافات ضروری است.

وی افزود: تمامی تلاش های قضایی در راستای حل اختلافات و جلوگیری از طلاق به دلیل آثار مخرب و سوء این معضل اجتماعی ست، تا با گسترش فرهنگ مصالحه این اختلافات ومعضلات به حداقل برسد، چرا که درصورت وقوع طلاق، علاوه بر انحرافاتی که به سبب این پدیده به وجود می آید،  مشکلات متعددی  درآینده متوجه  فرزندان طلاق خواهد شد؛ البته طلاق تبعات اجتماعی واقتصادی نامطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر و اعتیاد عواملی مهم که پدیده شوم طلاق را رقم می زنند

فقر و اعتیاد عواملی مهم که پدیده شوم طلاق را رقم می زنند