مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-09سياسي

شکل گیری نهادهای حمایتی از برکات حضور رهبر انقلاب است


فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شکل گیری نهادهای حمایتی از جمله بسیج مستضعفین از برکات حضور رهبر انقلاب و اندیشه ناب ایشان است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شکل گیری نهادهای حمایتی از جمله بسیج مستضعفین از برکات حضور رهبر انقلاب و اندیشه ناب ایشان است.

سردار اسماعیل فرجی، 18 آبان ماه، در مراسم اهدای 65 جهیزیه به ارزش 15 میلیارد ریال که در مجتمع لاله سپاه بجنورد برگزارشد، با اشاره به اینکه شکل گیری و پایه گذاری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره)، مستضعفین و محرومین بوده است، افزود: تمام دنیا در برابر عظمت و بزرگی رهبر و مردم انقلاب ایستادند و با تحمیل هشت سال جنگ و تحریم ها سعی در به زانو در آوردن ملت ایران داشتند که خود شکست سختی را تجربه کردند.

فرجی تصریح کرد: حملات نظام استکباری، حادثه 11 سپتامبر و مستقر شدن آمریکایی ها در افغانستان به مدت 20 سال چیزی جز ویرانی و نابودی برای مردم آن کشور نداشته است با این حال رژیم استکباری به این امر اکتفا نکرده و با حضور در عراق و تشکیل داعش در سوریه فتنه هایی را در منطقه به راه انداخت.

وی ادامه داد: این فتنه ها با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور سردار سلیمانی و مدافعین حرم خنثی شد و در این امر نیز دشمنان موفق به اجرای دسیسه ها و طرح های خود نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری نهادهای حمایتی از برکات حضور رهبر انقلاب است

شکل گیری نهادهای حمایتی از برکات حضور رهبر انقلاب است