مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-09سياسي

اطلس فرهنگی روستاهای خوی تهیه شود


تهیه اطلس فرهنگی روستاها شهرستان خوی در اولویت قرار دارد.

- ، حجت الاسلام حجت قاسم خانی ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان توسعه فرهنگی اجتماعی و اقصادی روستاها را درگرو توسعه فرهنگی دانست و افزود: برای توسعه همه جانبه روستاهای خوی و شناسایی مشکلات و آسیب شناسی در روستاها تهیه اطلس فرهنگی روستاهای شهرستان در اولویت قرار گرفته است.

وی ایجاد منابع پایدار و تمرکز بودجه فرهنگی روستاها را از دیگر ضرورت های لازم برای توسعه و تکمیل زیر ساخت ها و توسعه فرهنگی روستاها دانست و افزود: برای جبران عقب ماندگی فرهنگی در روستاها نیاز به تخصیص اعتبارات ویژه فرهنگی به روستاها بر اساس ظرفیت ها است.

امام جمعه خوی در ادامه تقویت نماز جمعه را به عنوان قرارگاه تقوا و ایمان مردم بسیار مهم دانست و بر ضرورت توسعه فعالیت های اعضای شورای فرهنگ عمومی در جهت بسط و گسترش اقامه نماز در ادارات، مساجد شهری و روستایی و توسعه و ترویج فرهنگ عمومی اقامه نماز تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه داشتن نگاه فرهنگی برای توسعه روستاها را از ضروریات دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف مهم در جهت توسعه روستاها نیاز به برنامه ریزی مدون و اجرای طرح های متناسب فرهنگی با روستاهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس فرهنگی روستاهای خوی تهیه شود

اطلس فرهنگی روستاهای خوی تهیه شود