مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-10حوادث

کشف 10 هزار بسته داروی تقویت کننده حاوی مواد مخدر از اوباش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اخطار و پلمب صنوفی که در تهران محل تردد اوباش شده بودند، در این رابطه اظهار کرد: - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف 10 بسته داروی تقویت کننده حاوی مواد مخدر از اوباش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اخطار و پلمب صنوفی که در تهران محل تردد اوباش شده بودند، در این رابطه اظهار کرد: در چهارمین مرحله از طرح اقتدار از بیش از 2 هزار واحد صنفی بازدید کردیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: از این تعداد، حدود یک هزار و 260 واحد صنفی تذکر گرفته و حدود 70 واحد صنفی مانند قهوه خانه، سفره خانه و کافی شاپ نیز که به محلی برای تردد اوباش و به نوعی به پاتوق آنها تبدیل شده بود، پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در این طرح به طور مثال از یک واحد صنفی موفق به 10 هزار بسته داروی تقویت کننده حاوی مواد مخدر شدیم که اوباش از آنها استفاده می کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حتی موردی وجود داشت که اوباش در پوشش واحد صنفی جلوبندسازی کارگاه تولید تنباکو حاوی مواد مخدر راه انداخته و تنباکوی حاوی موادمخدر را علاوه بر مصرف، بین صنوف دیگر مانند قهوه خانه ها توزیع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 هزار بسته داروی تقویت کننده حاوی مواد مخدر از اوباش

کشف 10 هزار بسته داروی تقویت کننده حاوی مواد مخدر از اوباش