مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-10سياسي

آغاز فصل جدید خدمت شورا و شهرداری قزوین به مردم


بعد از گذشت سه ماه از فعالیت شورای شهر قزوین، ماه عسل شورا و شهرداری به پایان رسیده و فصل جدید خدمت و پاسخگویی به شهر و شهروندان آغاز شده است.

- ایسنا/قزوین یک عضو شورای شهر قزوین گفت: بعد از گذشت سه ماه از فعالیت شورای شهر قزوین، ماه عسل شورا و شهرداری به پایان رسیده و فصل جدید خدمت و پاسخگویی به شهر و شهروندان آغاز شده است.

ولی چگینی در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر که شب گذشته 18 آبان در صحن علنی شورای شهر قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بیش از سه ماه از تشکیل شورای ششم گذشته و با یاری خداوند متعال برخی از امورات مهم شورا و شهرداری خصوصاً انتخاب و معرفی شهردار به سرانجام رسیده است، اکنون دیگر ماه عسل شورا و شهرداری به پایان رسیده و فصل جدید خدمت و پاسخگویی به شهر و شهروندان آغاز شده است.

وی افزود: باوجود محدودیت های کرونایی و علی رغم تعطیلی مدارس، شاهد ترافیک نسبتاً شدید در معابر شهری و به دنبال آن کلافگی و سردرگمی شهروندان در اکثر نقاط شهر هستیم، این ترافیک خصوصاً در ساعات پیک و در هنگام بارش باران افزایش پیدا می کند، انتظار می رود که مدیریت شهری در کوتاه مدت با تعامل و همکاری بیشتر با نیروی انتظامی و حضور پررنگ تر پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر و تقاطع های مهم شهر، به منظور تسهیل در عبور و مرور و باز کردن گره های ترافیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل جدید خدمت شورا و شهرداری قزوین به مردم

آغاز فصل جدید خدمت شورا و شهرداری قزوین به مردم