مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-10اقتصادي

کشاورزی قراردادی در کشور اجرایی شد


معاون امور زراعت وزیرجهاد کشاورزی، از اجرای طرح کشت قراردادی از سوی این وزارتخانه به عنوان کارفرما و کشاورز به عنوان مجری و عامل تولید در چند محصول اساسی و مورد نیاز کشور خبر داد.

- ، علیرضا مهاجر عصر چهارشنبه در نشست با مدیران جهاد کشاورزی مازندران و اعضای هیئت مدیره مرکز بین المللی تجارت وپایانه برنج ایران در شهرستان آمل گفت: در اجرای این طرح هم اکنون در تولید چغندرقند با کشاورزان قرارداد کشت بسته شده، تولید پنبه هم امسال اجرایی شده و در سال زراعی آینده، بذر برنج دراین طرح اضافه خواهد شد.

وی، اجرای طرح کشت قراردادی را یکی از برنامه های توسعه، پشتیبانی و کمکی وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از کشاورزان بیان کرد و گفت: به طور معمول همه ساله کشاورزان در زمان کشت محصولاتشان با کمبود نقدینگی در تهیه بذر و نهاده های مورد نیاز مواجه می شوند که حمایت وزارت جهاد کشاورزی در کشت قراردادی با کشاورزان بخشی از این دغدغه های کشاورزان را کاهش خواهد داد.

معاون امور زراعت وزیرجهاد کشاورزی، ادامه داد، پیش بینی می شود در سطح حدود یک میلیون هکتار از زمین های کشاورزی در کشور طرح کشت قراردادی وزارت جهاد کشاورزی با کشاورزان اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی قراردادی در کشور اجرایی شد

کشاورزی قراردادی در کشور اجرایی شد