مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-10سياسي

مقوله امر به معروف و معضلات فرهنگی تعارف بردار نیست


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در رابطه با مشکلات امر به معروف و معضلات فرهنگی، اگر بخواهیم تعارف داشته باشیم مدیون خواهیم بود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تاکید بر اهمیت امر به معروف و ترویج این مسئله در جامعه، اظهار کرد: از روز اول حضورم در همدان مسئله امر به معروف برای شخص بنده جزو مهمترین دغدغه ها بوده و هست.

وی با بیان اینکه اگر به حرف ها و عملکرد بنده نقدی وارد باشد، باید با صراحت لهجه گفته شود گفت: در رابطه با مشکلات امر به معروف و معضلات فرهنگی، اگر بخواهیم تعارف داشته باشیم مدیون خواهیم بود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه به دلیل کوتاهی ها نباید فعالان این عرصه سست شوند بیان کرد: امر به معروف وظیفه شرعی همه ماست و باید در پیشگاه الهی پاسخگو بود و طرف حساب ما خداوند است نه مسئول و دبیر ستاد.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسئولی نیز کوتاهی کرد ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم بیان کرد: آنچه مهم است حرکت در مسیر رسیدن به اهداف و عدم غفلت از این فریضه است، نام شخص در این راه مطرح نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اگر به دنبال نام حرکت کنیم و از مسئولیت اصلی غافل شویم، این هوای نفس است که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقوله امر به معروف و معضلات فرهنگی تعارف بردار نیست

مقوله امر به معروف و معضلات فرهنگی تعارف بردار نیست