مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-11سياسي

سند آمایش سرزمینی البرز اصلاح شود


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: به دنبال آن هستیم تا ایرادات سند آمایش سرزمینی البرز را اصلاح کنیم، چراکه این امر با رفاه و پیشرفت استان ارتباط مستقیم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مدیران ارشد شهرستان ساوجبلاغ با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های فرماندار، معاونین فرمانداری و بخشداری مرکزی اظهار کرد: این نشست ها به صورت هدف دار برای جمع بندی مطالبات و مشکلات مردمی در روستاها برگزار می شود و مسائلی که در این شهرستان قابل حل است، در داخل شهرستان رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: مابقی این مسائل نیز که نیاز به هماهنگی استانی و فرااستانی داشته باشد از طریق استان، وزرا و سطح ملی قابل پیگیری است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: تمام تلاش ما در سطح ملی، افزایش اعتبارات استان البرز در بخش های مختلف است و امیدواریم با انسجام و همدلی دولت و مجلس انقلابی، شاهد ایجاد امید به آینده درخشان در دل مردم باشیم.

وی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته توانستیم 159 میلیارد تومان اعتبار برای مناطق محروم شهرستان های غرب البرز به تصویب برسانیم که برای برای توسعه راه روستایی، بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمینی البرز اصلاح شود

سند آمایش سرزمینی البرز اصلاح شود