مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-11سياسي

وام کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی استمهال می شود


 نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: وام کشاورزانی که از خشکسالی آسیب دیده اند استمهال شده و آنها می توانند طی سه سال آن را بازپرداخت کنند.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: وام کشاورزانی که از خشکسالی آسیب دیده اند استمهال شده و آنها می توانند طی سه سال آن را بازپرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ پرویز اوسطی روز پنجشنبه در نخستین جشنواره دستاوردهای اقتصاد مقاومتی با رویکرد افزایش بهره وری دام سبک در شهرستان فیروزه افزود: در دولت قبل مصوبه ای در سه بند مبنی بر مقابله با خشکسالی داشتیم و یکی از بندهای آن مربوط به استمهال وام های کشاورزان بود و بر اساس این بند کشاورزان و تولیدکنندگانی که وام سررسید سال 1400 دارند اگر در سال های گذشته از این بند استفاده نکرده باشند می توانند بهره مند شوند تا سود و دیرکرد وام بخشیده شده و اصل وام هم طی سه سال بازپرداخت شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که بیشتر کشاورزان طی سال های 98 و 99 از این بند استفاده کرده اند خود به خود این مصوبه زیاد اجرایی نبود و شمولیت عام پیدا نمی کرد و به همین خاطر این بند اصلاح و ابلاغ گردید و به زودی در سیستم بانکی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی استمهال می شود

وام کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی استمهال می شود