مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-12اقتصادي

اعلام نتیجه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افزایش ساعات طرح ترافیک و ممنوعیت تردد شبانه اظهار داشت: - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از زمانی که افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران اجرایی شده 20 درصد از ازدحام خودرو ها در سطح شهر در محدوده طرح ترافیک و 10 درصد خارج از محدوده طرح ترافیک کاسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افزایش ساعات طرح ترافیک و ممنوعیت تردد شبانه اظهار داشت: درخواست شهرداری تهران مبنی بر لغو ساعات ممنوعیت تردد شبانه است و این موضوع از طریق شهرداری در ستاد کرونا هم مطرح شده است.

وی افزود: علیرغم اینکه بسیاری مخالف اجرای ممنوعیت طرح تردد شبانه هستند علت تاخیر در لغو این موضوع را نمی دانیم و اگر این مسئله برطرف نشود شاهد افزایش هر چه بیشتر ترافیک در ساعات قبل از اجرای طرح هستیم.

وی در مورد افزایش ساعات طرح ترافیک در تهران گفت: از زمانی که ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران اجرایی شده نتیجه خوبی به همراه داشته است و 20 درصد از ازدحام خودرو ها در سطح شهر در محدوده طرح ترافیک و 10 درصد خارج از محدوده طرح ترافیک کاسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران

اعلام نتیجه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران