مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 17:352021-11-12اجتماعي

تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه تا 2 هفته دیگر به اتمام می رسد


استاندار آذربایجان غربی از اتمام پروژه تونل انتقال آب از سد کانی سیب خبر داد و گفت: پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های احیای دریاچه ارومیه است که در سال های اخیر در استان اجرا شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سلام به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های انتقال آب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه با اشاره به روند اجرای این طرح، اظهار داشت: پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های احیای دریاچه ارومیه است که در سال های اخیر در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از سد کانی سیب و آبگیری این سد از اواخر سال 1392، تصریح کرد: ظرفیت آبگیری این سد 220 میلیون متر مکعب است که خوشبختانه تاکنون 150 میلیون متر مکعب از ظرفیت این سد آبگیری شده است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: با تلاش های انجام شده احدث 36 کیلومتر تونل انتقال آب از سد کانی سیب به سمت حوزه آبریز دریاچه ارومیه در مراحل انتهایی است و تنها 70 متر از این تونل باقی مانده است که امیدواریم تا 2 هفته آینده این طرح آماده بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه تا 2 هفته دیگر به اتمام می رسد

تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه تا 2 هفته دیگر به اتمام می رسد