مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 20:502021-11-12اقتصادي

سفرهای جاده ای مردم همچنان رو به کاهش


سفرهای مردم در هفته گذشته هم نسبت به هفته قبل از آن روند کاهشی را تجربه کرد و در این میان مسافرت به استان های شمالی هم کمتر و به دیگر استان ها مانند بوشهر بیشتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته گذشته و براساس تازه ترین آمارهای مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 14 تا 20 آبان ماه، به صورت متوسط یک میلیون و 831 هزار و 890 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کرده اند که نسبت به هفته قبل از آن سه درصد کاهش یافته است اما این اعداد و ارقام همچنان بیشتر از هفته مشابه در سال گذشته بوده و 23 درصد افزایش را نشان می دهد.

از سوی دیگر بر اساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان هفت میلیون و 500 هزار پلاک خودرو در بازه زمانی مورد نظر در جاده های کشور مشاهده شدند که حدود 700 هزار خودرو کمتر از هفته قبل از این بررسی بوده است.

جالبتر اینکه خودروهای پلاک تهران و البرز برخلاف گذشته سهم شان کاهش یافته و کمتر از 20 درصد از خودروها با پلاک غیر بومی متعلق به این دو استان بوده و پس از آن ها، خودرهایی با پلاک اصفهان، فارس، مازندران و خراسان رضوی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

از سوی دیگر مجموع ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف در هفته گذشته در استان های کشور متفاوت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای جاده ای مردم همچنان رو به کاهش

سفرهای جاده ای مردم همچنان رو به کاهش