مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-13سياسي

محمدعلی الحوثی: ائتلاف سعودی دچار سردرگمی رسانه ای شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو انصارالله در واکنش به اتفاقات اخیر در الحدیده گفت، - رییس کمیته عالی انقلاب یمن واکنش ائتلاف سعودی و مزدوران آن به اتفاقات اخیر الحدیده را به سردرگمی رسانه ای تعبیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو انصارالله در واکنش به اتفاقات اخیر در الحدیده گفت، ائتلاف سعودی و مزدوران آن دچار سردرگمی رسانه ای واضح شده همانطور که این اتفاق در دیگر زمینه ها نیز دیده می شود.

بر اساس گزارش الصحافه الیمنیه ، الحوثی افزود، در حالی که سازمان ملل هرگونه اطلاع درباره بازاستقرار در الحدیده را تکذیب می کند، ائتلاف سعودی به اجرای توافق استکهلم فرا می خواند توافقی که سازمان ملل ناظر آن است و کمیته این سازمان باید بر اجرای آن نظارت کند.

جمعه (دیروز) نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی به صورت ناگهانی از مناطق بسیاری در اطراف الحدیده (غرب یمن) مانند منطقه کیلومتر 16، الصالح در شمال شهر الحدیده، مجتمع صنعتی-تجاری اخوان ثابت و منطقه المنظر در جنوب الحدیده عقب نشینی کردند.

اما دولت مستعفی یمن به ریاست عبد ربه منصور هادی امروز (شنبه) اعلام کرد، عقب نشینی نیرو های ائتلاف سعودی از الحدیده بدون هماهنگی و ائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی الحوثی: ائتلاف سعودی دچار سردرگمی رسانه ای شده است

محمدعلی الحوثی: ائتلاف سعودی دچار سردرگمی رسانه ای شده است