مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-13ورزشي

دختر کماندار کرمانشاهی راهی بنگلادش شد


دبیر هیات تیر و کمان استان کرمانشاه از اعزام دختر کماندار کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور بنگلادش خبر داد.

- میلاد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حضور ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های تیر و کمان قهرمانی آسیا، اظهار کرد: کوثر خشنودی کیا از قهرمانان کرمانشاهی در بخش کامپوند این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: این بانوی ملی پوش تیراندازی با کمان، از 20 مرداد امسال در اردوی تیم ملی به سر می برد و اکنون به این رقابت ها اعزام شده است.

دبیر هیات تیر و کمان کرمانشاه با بیان اینکه این اولین مسابقه بین المللی است که این بانوی کرمانشاهی در آن حضور پیدا می کند، عنوان کرد: خشنودی کیا از حدود دو سال پیش وارد این رشته شده و در اولین مسابقه اش که انتخابی تیم ملی بود عملکردی بسیار درخشان و دور از انتظار داشت.

وی ادامه داد: هرچند این بانوی کماندار کرمانشاهی در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده بود، اما با این عملکرد خوب و ادامه مسیر موفقیت هایش باعث شد فیکس تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان شود.

رشیدی به اعزام این ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا هم اشاره کرد و با بیان اینکه این رقابت ها از فردا(23 آبان) استارت می خورد، افزود: در روز نخست این مسابقات از ورزشکاران رکوردگیری خواهد شد و از روز دوشنبه رقابت ها رسما آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر کماندار کرمانشاهی راهی بنگلادش شد

دختر کماندار کرمانشاهی راهی بنگلادش شد