مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:302021-11-13بين الملل

خشم مقام اماراتی از فاش شدن نقش احتمالی ابوظبی در کودتای سودان


نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق قطر از نقش رژیم صهیونیستی و یک کشور عربی همچون امارات در کودتای سودان خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، اظهارات حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق قطر درباره نقش رژیم صهیونیستی و یک کشور عربی دیگر در کودتای سودان، واکنش و خشم انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رییس امارات متحده عربی را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین پایگاه خبری، انور قرقاش بلافاصله پس از اظهارات حمد بن جاسم، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: هنگام خواندن توییت او (حمد بن جاسم) دلم برایش سوخت.

او پس از از دست دادن جایگاهش و تبدیل شدن به صدایی در گذشته که با فتنه ها و توطئه ها ارتباط دارد، به دنبال نقش آفرینی است.

شیوه رفتاری او ادغام عجیبی از تناقضات است و با وجود همه جاه و مالی که دارد، از نعمت حکمت بی بهره است و سخن او فقط پژواکی است که به زور شنیده می شود .

ناظران معتقدند اظهارات مقام اماراتی، نقش ابوظبی را در تحولات سودان فاش ساخته و بیانگر حمایت این کشور از عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش سودان و کودتای او علیه ساختار سیاسی قائم در این کشور است.

با وجود اینکه حمد بن جاسم در اظهارات خود درباره نقش یک کشور عربی در انقلاب سودان، صراحتاً به امارات اشاره نکرد اما توییت قرقاش به منزله فاش ساختن نقش ابوظبی در تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم مقام اماراتی از فاش شدن نقش احتمالی ابوظبی در کودتای سودان

خشم مقام اماراتی از فاش شدن نقش احتمالی ابوظبی در کودتای سودان