مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-14سياسي

مسئولان قدر ظرفیت عظیم «بسیج» را بدانند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: بسیجیان در سنین مختلف واقعا مخلصانه و جهادی پای کار انقلاب و کشور هستند و امید داریم که مسئولان قدر این ظرفیت عظیم را بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو امام خمینی (ره) به بسیج و بسیجیان نگاهی آسمانی دارند و این جایگاه بالای بسیج و بسیجیان و عملکرد بسیج را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه برای شناخت بسیج و بسیجیان باید در پایگاه های بسیج محلات و مساجد حاضر شد، افزود: پایگاه های بسیج محلی برای حضور انسان های مخلص و ولایت مدار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: اگر بسیج و بسیجیان نبودند قدرت های استکبار، ایران اسلامی را می بلعیدند، بسیج یک اقیانوس عظیم است که موجب شده در همه عرصه ها دست برتر را داشته باشیم.

حجت الاسلام تویسرکانی یادآور شد: بسیجیان در سنین مختلف واقعا مخلصانه و جهادی پای کار انقلاب و کشور هستند و امید داریم که مسئولان قدر این ظرفیت عظیم را بدانند.

وی افزود: بسیجیان مالک اشترهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که از نظام اسلامی دفاع می کنند و به عبارت دیگر اگر دشمنان این نظام نتوانستند به اهداف خود در برابر مردم کشورمان دست یابند، به برکت مالک اشترهایی است که در سنین مختلف در بسیج وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قدر ظرفیت عظیم «بسیج» را بدانند

مسئولان قدر ظرفیت عظیم «بسیج» را بدانند