مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-14اقتصادي

تعاونی های مسکن جا نمایی درستی ندارند


شرکت های تعاونی مسکن به دلیل عدم مشاوره درست و کارشناسی جانمایی خوبی نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری استانداری قزوین علی فرخزاد با اشاره به پراکندگی تعاونی های مسکن اظهار کرد: بیش از 42 تعاونی مسکن از نهادهای مختلف وجود دارد که به صورت پراکنده و خارج از بافت و توسعه شهری جانمایی شدند و همین امر مشکلات اساسی برای خدمات رسانی و ایجاد زیر ساخت ها را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: در طرح جدید مسکن که دولت برنامه ریزی کرده است امکان دارد که مشکل برخی از این تعاونی ها حل شود و صاحبان این تعاونی ها بتوانند به همراه اعضا نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.

معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی گفت: ساخت شهرک ها و شهرهای جدید در حیطه عملکرد استانی نیست بلکه شورای عالی معماری و شهرسازی و برنامه ریزی و توسعه تصمیم نهایی را در خصوص مصوبات استانی اعمال می کنند.

فرخزاد تاکید کرد: برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در تعاونی های مسکن از افراد کارشناس و منابع معتبر کسب اطلاعات کنند، برخی از بنگاه های املاک برای بازار گرمی و خرید و فروش زمین های کشاورزی می گویند؛ فلان مدیر هم در این منطقه زمین خریداری کرده در حالی که اصلاً صحت ندارد و تنها جنبه بازار گرمی دارد تا مردم با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های مسکن جا نمایی درستی ندارند

تعاونی های مسکن جا نمایی درستی ندارند