مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-14اقتصادي

کمبود 41 درصدی ذخایر آب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین مجدی زاده معاون شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران در میز تهران برنامه سلام تهران، درباره وضعیت کم آبی در پایتخت گفت: - معاون شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران درباره وضعیت آب های ذخیره ای تهران و سد ها صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین مجدی زاده معاون شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران در میز تهران برنامه سلام تهران، درباره وضعیت کم آبی در پایتخت گفت: در این ایام شاهد بارندگی هایی بودیم که در پیش بینی های اولیه لحاظ نشده بود.

براساس پیش بینی های اولیه، بارندگی های موثر در تهران، از نیمه دوم آذر ماه آغاز می شود، اما خوشبختانه این اتفاق زودتر به وقوع پیوست.

وی با اشاره به آمار کمی از بارندگی های فصل پاییز در تهران، افزود: این میزان بارندگی تنها 2 درصد از سال پیش بیشتر بوده است.

سال گذشته 168 میلی متر و امسال 170 میلی متر بارش داشتیم.

درصورتی که کاهش 41 درصدی در ذخایر آب تهران همچنان ثابت و 267 میلیون متر مکعب از آب پشت سدها، نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 35 درصد از میزان آب ذخیره در پشت سد کرج، کاسته شده است، ادامه داد: بارندگی های فعلی به صورت آب جاری وارد سد ها نمی شود و عمدتا به صورت برف است بنابراین نمی توانیم خیلی سریع منتظر تاثیر آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 41 درصدی ذخایر آب تهران

کمبود 41 درصدی ذخایر آب تهران