مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-14ورزشي

هشدار دادستان نهاوند به مربیان خاطی کشتی


همدان_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: ورزشکاران به ویژه جامعه کشتی، باید افراد خاطی و ورزشکارنما را از محیط های ورزشی طرد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سالن های ورزشی اظهار کرد: انتظار این است مربیان و مدیران باشگاه ها تمامی پروتکل های بهداشتی را به صورت دقیق و منظم رعایت کنند تا ورزشکاران بتوانند در فضایی بهداشتی و سالم به فعالیت ادامه دهند.

وی به نقش مؤثر هیأت ورزشی و مربیان در نظارت بر ورزشکاران در مقابله با آسیب ها و تهدیدهای موجود اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای پیشینه تاریخی و ظرفیت های بالقوه ای است که در حوزه ورزش می توان به قهرمانان ملی و بین المللی زیادی اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند ادامه داد: دادستان بنابراین نیاز است اداره ورزش و هیأت های ورزشی در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند تا خانواده ها با اطمینان فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند.

آزاد بخت اضافه کرد: مربیان و ورزشکاران کشتی مکلف هستند تا از آیین نامه و بخشنامه های هیئات و اداره ورزش تمکین و پیروی کنند و دستگاه قضایی شهرستان نیز آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و با هرگونه هنجارشکنی و بی نظمی در سالن های ورزشی برخورد قاطع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان نهاوند به مربیان خاطی کشتی

هشدار دادستان نهاوند به مربیان خاطی کشتی