مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-14سياسي

استاندار رییسی چرا مدیران روحانی را عوض نمی کند؟/ خوزستان در انتظار تصمیم خلیلیان


دوماه از انتصاب استاندار خوزستان می گذرد و مردم همچنان چشم انتظار دمیدن روحی جدید در مدیریت بخش های مختلف استانداری و سایر دستگاه های اجرایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دو روز بعد از روی کارآمدن کابینه جدید دولت به خوزستان سفر کرد تا نشان دهد وعده های انتخاباتی را فراموش نکرده و حل معضلات خوزستان برای او اولویت دارد.

رییس جمهور در آن سفر بر انتخاب یک استاندار ویژه برای خوزستان تاکید کرد و در 17 شهریورماه دست به تغییر نخستین استاندار کشور زد , زمام امور خوزستان به دست صادق خلیلیان سپرد.

سپردن مسوولیت استانداری به مدیری با تجربه و با سابقه وزارت در خوزستان موجی از امیدواری را در بین مردم به وجود آورد.

با توجه به گستردگی مشکلات زیرساختی استان خوزستان و عقب ماندگی ناشی از جنگ تحمیلی، مردم این خطه اذعان دارند که زدون غبار محرومیت به زمان نیاز دارد اما امیدوار بودند با توجه به اولویت حل مشکلات استان برای رییس جمهور جدید، زمان از دست نروند و از روز نخست برنامه ریزی و اقدام جهادی صورت گیرد.

در این راستا انتظار می رفت استاندار خوزستان با انتصاب مدیران کارآمد جهادی و انقلابی، روح جدیدی در کالبد مدیریتی استان بدمد اما دو ماه گذشت و همچنان کارکنان و بدنه مدیریتی دچار سردرگرمی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار رییسی چرا مدیران روحانی را عوض نمی کند؟/ خوزستان در انتظار تصمیم خلیلیان

استاندار رییسی چرا مدیران روحانی را عوض نمی کند؟/ خوزستان در انتظار تصمیم خلیلیان