مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-15اقتصادي

جدال بر سر برندهای کره ای بالا گرفت


بعد از گذشت سه سال از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، گمانه زنی هایی از بازگشت برندهای کره ای مطرح شد که در نهایت با دستور مقام معظم رهبری واردات لوازم خانگی کره ای همچنان ممنوع اعلام شد، - اما یک برند کره ای هنوز در کشور فعال است که مسئولان آن توضیحاتی در این رابطه ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو سال پیش و با تشدید تحریم های آمریکا دو شرکت کره ای ال جی و سامسونگ که در صنعت لوازم خانگی سرمایه گذاری کرده بودند، ایران را ترک کردند.

در حال حاضر برند این دو شرکت در ایران به جی پلاس و سام تغییر کرده و قطعات آنها از کشورهای دیگری به جز کره به ایران وارد می شود.

بنابراین کالاهای برند ال جی و سامسونگ موجود در بازار به صورت قاچاق وارد می شوند و گارانتی ندارند.

اما میانه شهریور ماه دوباره بحث واردات لوازم خانگی کره ای ال جی و سامسونگ به جای بدهی های کره به ایران در رسانه های مختلف مطرح شد که در نهایت دفتر رییس جمهوری طی نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعلام کرد که بر اساس دستور مقام معظم رهبری، واردات لوازم خانگی به کشور همچنان ممنوع است.

اما بعد از مطرح شدن دوباره ممنوعیت لوازم خانگی کره ای، یک برند دیگر کره ای که همچنان در ایران فعال است، تبلیغاتی با نام بردن از کشور کره ارائه کرد که انتقادات زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بر سر برندهای کره ای بالا گرفت

جدال بر سر برندهای کره ای بالا گرفت