مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-15سياسي

رسانه ها زبان گویای مردم و طرفدار عدالت باشند


دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد گفت: رسانه ها باید زبان گویای مردم و طرفدار عدالت باشند و نقطه ضعف ها و مشکلات سطح شهرستان را انعکاس دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر اسکندری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه ها باید زبان گویای مردم و طرفدار عدالت باشند و نقطه ضعف ها و مشکلات سطح شهرستان را انعکاس دهند و مطالبه گری داشته و به ضرر مردم عمل نکنند.

  وی افزود: خبرنگاران آینه شهرستان هستند و در نقد و انتقاد خود عدالت را رعایت کنند و اعتمادسازی و امیدواری را در بین مردم جامعه به وجود آورند.

دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد با بیان این که خبرنگاران و فعالان مجازی با پلیس فتا همکاری داشته باشند، ادامه داد: خبرنگاران در فضای مجازی حرمت ها را حفظ کنند و در نقطه نظرات و انتقاداتشان مطابق با قانون عمل نمایند و مطالب مجرمانه را بیان نکنند.

با مدیران سهل انگار برخورد جدی می کنیم اسکندری بیان کرد: دادستانی وظیفه احقاق حق عموم را بر عهده دارد و هر جا این حق ضایع شود با قاطعیت وارد کار می شویم و با مدیران سهل انگار نیز برخورد جدی می کنیم تا حقوق شهروندی صیانت شود.

وی با اشاره به اهمیت نفش خبرنگاران در فرهنگ سازی ترافیک تصریح کرد: جلسات متعددی با شورای شهر و شهرداری برگزار کردیم تا با ایجاد کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها زبان گویای مردم و طرفدار عدالت باشند

رسانه ها زبان گویای مردم و طرفدار عدالت باشند