مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-16سياسي

42 برنامه محوری هفته بسیج در استان سمنان برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج 42 ویژه برنامه شاخص و محوری در سطح استان تدارک دیده شده است.

- ، سرهنگ منصور شوقانی صبح سه شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه بسیج در زمینه دفاع همه جانبه، امنیت، سازندگی و آموزش، امداد و نجات و هم در محرومیت زدایی و … نقش ایفا می کند و برای تمام ملت های مسلمان می تواند الگو باشد، بیان کرد: امروز الگوی بسیج را در جریان بیداری و در جهان اسلام و کشورهای منطقه به وضوح مشاهده می کنیم.

وی افزود: در زمانی که امام خمینی (ره) بر سازندگی تاکید داشتند، شاید برای ما ملموس نبود اما امروز شاهد هستیم که نقش آفرینی بسیج در سازندگی کشور چه نقش حیاتی است و نشان از دوراندیشی امام خمینی (ره) دارد که چنین نقشی را برای این سازمان مردمی تبیین کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج، ابراز کرد: همانطور که معظم له نیز فرمودند هر جوانی که فکر کند کشورش باید مستقل باشد و بخواهد در این راه مسئولیت و نقش بر عهده بگیرد، بسیجی محسوب می شود لذا امیدواریم که همه بتوانیم این گفتمان بسیج را در استان ترویج دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 برنامه محوری هفته بسیج در استان سمنان برگزار می شود

42 برنامه محوری هفته بسیج در استان سمنان برگزار می شود