مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-16ورزشي

سفر وزیر ورزش به اردن منتفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار امروز با سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: - سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد لغو سفیر ورزش به اردن برای حمایت از تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار امروز با سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: شب گذشته آخرین تمرین خود را در زمین ورزشگاه ملک عبدالله دوم برگزار کردیم و ملی پوشان تمرین با نشاط و خوبی را پشت سر گذاشتند.

همه چیز به سامان است و آماده ارائه یک مسابقه خوب هستیم.

ماریو تات هم به عنوان سرمربی در غیاب دراگان اسکوچیچ کنار زمین نیست.

وی در خصوص شرایط روحی و روانی بازیکنان در روز های اخیر توضیح داد: همه چیز خوب است بچه ها خیلی یکدل، یکصدا و متحد هستند کاملا برای کسب بهترین نتیجه مقابل تیم سوریه آماده هستند می خواهیم از آن آوردگاه سه امتیاز شیرین به دست آوریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت میزبانی کشور اردن توضیح داد: پیش از آمدن به اردن دیدار با لبنان را پشت سر گذاشتیم خود مردم از طریق تصاویر تلویزیونی کیفیت زمین چمن بیروت و وزش باد شدید این شهر را دیدند هنوز هم گل لبنان به ما تعجب برانگیز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر ورزش به اردن منتفی شد

سفر وزیر ورزش به اردن منتفی شد