مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-16اقتصادي

شرایط اهدای خون بعد از تزریق واکسن کرونا


با توجه به کاهش شیب شیوع کرونا، شاهد افزایش تعداد عمل های غیر اورژانسی در بیمارستان ها هستیم که این امر نیاز به خون و فرآورده های خونی را افزایش داده است.

- ایسنا/البرز معاون فنی انتقال خون البرز گفت: با توجه به کاهش شیب شیوع کرونا، شاهد افزایش تعداد عمل های غیر اورژانسی در بیمارستان ها هستیم که این امر نیاز به خون و فرآورده های خونی را افزایش داده است.

پریسا کابلی در گفت وگو با ایسنا ضمن قدردانی از اهداکنندگان خون که در دو سال بحرانی گذشته که با مراجعه به پایگاه های انتقال خون این مجموعه را تنها نگذاشته اند، اظهار کرد: اهداکنندگان طی دو سال گذشته با هر فراخوان و اعلام کاهش ذخایر خونی، به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده و به فکر بیماران و کسانی بودند که ادامه زندگیشان به خون اهدایی آنها وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه اهداکنندگان در فصول سرد سال هم در کنار انتقال خون باشند، ادامه داد: با سرد شدن هوا طبق روال هر سال شاهد کاهش مراجعه اهداکنندگان به پایگاه های انتقال خون هستیم.

این مسئول گفت: با توجه به کاهش شیب شیوع کرونا، شاهد افزایش تعداد عمل های غیر اورژانسی در بیمارستان ها هستیم که این امر نیاز به خون و فرآورده های خونی را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اهدای خون بعد از تزریق واکسن کرونا

شرایط اهدای خون بعد از تزریق واکسن کرونا