مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-16اقتصادي

بازگشت ارز صادراتی معضل جدی صادرکنندگان است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه بازگشت ارز صادراتی و مشکلات این بخش سبب بی انگیزگی صادرکنندگان شده است، - گفت: بازگشت ارز صادراتی معضل جدی و دغدغه صادرکنندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام رضایی در جلسه مجمع عمومی موسسین انجمن صادرکنندگان استان البرز که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: البرز استانی با قابلیت های ویژه از جمله صنعت است اما به دلیل نزدیکی به پایتخت مشکلاتی دارد که باید رسیدگی شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت استاندار جدید البرز در نخستین روز هفته جاری افزود: رویکردها و برنامه های استاندار نشان از نگاه ویژه این مقام عالی استان به تولید و اقتصاد دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بیان کرد: با توجه به انتخاب سه مولفه مهم تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار امسال به یقین تشکیل انجمن های موثری مانند انجمن صادرکنندگان می تواند نقش مهمی در زمینه اقتصاد استان البرز ایفا کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به رسالت اتاق بازرگانی البرز در راستای حمایت از کسب و کارهای مختلف، این مجموعه با تشکیل انجمن های تخصصی به دنبال خدمت بیشتر به فعالان اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ارز صادراتی معضل جدی صادرکنندگان است

بازگشت ارز صادراتی معضل جدی صادرکنندگان است