مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:102021-11-16ورزشي

روستاهای اهر از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند


روستاهای اهر از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل علیجانپور عصر سه شنبه در دیدار نماینده مردم اهر و هریس با وزیر ورزش و جوانان گفت: هیأت های ورزشی شهرستان اهر با کمبود تجهیزات مواجه هستند و ورزشکاران اهری با محدودیت در امکانات و تجهیزات؛ به مسابقات استانی و کشوری و حتی اردوهای تیم ملی راه می یابند.

وی گفت: به دلیل شرایط کرونایی و بسته بودن برخی از اماکن ورزشی از جمله استخرها که قسمت اعظمی از درآمد برگشتی شهرستان اهر را به خود اختصاص می دهد و هیأت های ورزشی شهرستان را با مشکلات عدیده ای مالی مواجه کرده است.

علیجانپور ادامه داد: نزدیک به 2 سال است که از این منابع مالی؛ ریالی به هیأت های ورزشی واریز نشده است و اندک کمک به هیأت های ورزشی اختصاص می یابد از طریق خیرین ورزش یار تأمین می شود، این در حالی است که هیأت های ورزشی اهر از نظر مقام آوری و حضور در مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی کم نیاورده اند و نیاز دارد از این عزیزان که با دست خالی برای شهرستان، استان و کشور افتخارآفرینی می کنند به طور جدی حمایت شوند.

وی گفت: لیست درخواستی تجهیزات و امکانات و درخواست کمک مالی به 36 هیأت ورزشی فعال شهرستان اهر به ارزش حدودی 4 میلیارد ریال تقدیم مقام عالی وزارت می شود امیدوارم وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای اهر از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند

روستاهای اهر از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند