مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-17اجتماعي

برای پیشگیری از اعتیاد باید به دانش آموزان مهارت نه گفتن بیاموزیم


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از اعتیاد باید به دانش آموزان مهارت نه گفتن بیاموزیم.

- برای پیشگیری از اعتیاد باید به دانش آموزان مهارت "نه گفتن" بیاموزیم ایسنا/کرمانشاه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از اعتیاد باید به دانش آموزان مهارت "نه" گفتن بیاموزیم.

علی صیدمحمدی به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس(22 تا 28 آبان) در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم بالا بردن آگاهی دانش آموزان در خصوص اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: آشنایی بیشتر با مخاطرات آسیب های اجتماعی و به طور خاص موادمخدر در جهت بالا بردن مصونیت دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی ضرورت دارد.

صیدمحمدی بر لزوم آموزش مهارت نه گفتن به کودکان و نوجوانان جهت بالا بردن میزان مصونیت آنها در مواجهه با گروه همسالان تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری از اعتیاد باید مهارت نه گفتن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: باید طوری کار کنیم که نوجوانان و جوانان ‏توانایی نه گفتن به پیشنهادات غیر معقول دوستان را داشته باشند و برای تحقق این امر به برگزاری کلاس های مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشگیری از اعتیاد باید به دانش آموزان مهارت نه گفتن بیاموزیم

برای پیشگیری از اعتیاد باید به دانش آموزان مهارت نه گفتن بیاموزیم