مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-17سياسي

آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت از ولایت و امامت بود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بابیان این که شهر سوسنگرد در دوران دفاع مقدس، کلید فتح خوزستان بود، گفت: آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت از ولایت و امامت بود و رزمندگان ارتشی، - سپاهی، بسیجی، جهادی، مردم بومی دشت عباس به خصوص منطقه عشایرو حتی ژاندارمری آن زمان با فرمان امام راحل، این شهر را آزاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه، 26 آبان، در مراسم گرامیداشت عملیات شکستن حصر سوسنگرد، اظهار کرد: سخن گفتن از سوسنگرد به خصوص درحضور افرادی که خود نقش بسیار ارزشمندی در شکسته شدن حصر سوسنگرد داشتند، سخت است اما توفیق داشتم که اولین مراسم تجلیل از ایثارگران سوسنگران در تهران با حضور مرحوم زنده یاد سردار فیروزآبادی را توانستیم برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که امام (ره) در طول دوران دفاع مقدس تنها دو بار از کلمه باید استفاده کرد، افزود: اولین بار در جریان حصر آبادان و بار دیگر در حصر سوسنگرد بود که امام (ره) از کلمه باید استفاده کرد و در جریان سوسنگرد نیز علاوه بر آن تاکید کردند که سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود.

وی ادامه داد: کسانی که اهل رزم و جنگ هستند، می دانند که سوسنگرد یک شهر کلیدی در دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی بود و اگر دشمن این منطقه را اشغال می کرد، شهر حمیدیه سقوط می کرد و اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت از ولایت و امامت بود

آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت از ولایت و امامت بود