مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-17سياسي

حل مشکل قاچاق کتاب با ایجاد راهکارهای قانونی


نایب رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی که به همراه شهردار منطقه 11 از کتابفروشی های خیابان انقلاب اسلامی داشت؛ - مشکلات صنفی ناشران و کتابفروشان را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به همراه سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 و جمعی از مدیران شهری در بازدیدی که به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ( 24تا 30آبان ) از راسته کتاب فروشان خیابان انقلاب داشتند؛ به گفتگو با صاحبان و ذی نفعان این صنف پرداختند.

در این برنامه از کتابفروشی های محور خیابان انقلاب، اتحادیه ناشران کتاب و همچنین بساط گستران کتاب بازدید و مشکلات صنفی فروشندگان و ناشران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نادعلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و تقدیر از پیشکسوتان این صنف فرهنگی با استماع سخنان مسئولین صنعت نشر و فروش کتاب ، رسیدگی به مشکلات قاچاق کتاب که امروزه حیات نشر را به خطر انداخته است؛ با ایجاد راهکارهای قانونی و حمایت از کسب و کارهای مرتبط با کتاب حائز اهمیت دانست و مقرر شد موضوع در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل قاچاق کتاب با ایجاد راهکارهای قانونی

حل مشکل قاچاق کتاب با ایجاد راهکارهای قانونی