مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-18اجتماعي

شارژ و دشارژ باران سنج های ذخیره ای خراسان رضوی انجام شد


رییس گروه آب سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب گفت: در خراسان رضوی 51 ایستگاه باران سنج ذخیره ای موجود است که عملیات شارژ و دشارژ این ایستگاه ها در دو هفته آغازین مهرماه سال آبی جاری (1401-1400) انجام گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه آب سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب گفت: در خراسان رضوی 51 ایستگاه باران سنج ذخیره ای موجود است که عملیات شارژ و دشارژ این ایستگاه ها در دو هفته آغازین مهرماه سال آبی جاری (1401-1400) انجام گرفت.

حمیرا شامکوییان در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: کمترین ارتفاع در محل ایستگاه درازآباد حوضه مطالعاتی نریمانی به میزان 740 متر، و بیشترین ارتفاع مربوط به باران سنج ذخیره ای هزارمسجد حوضه مطالعاتی مشهد-چناران با ارتفاع 2 هزار و 945 متر است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اندازه گیری بارش در ارتفاعات و همچنین نبود دسترسی آسان به این مناطق، دستگاه های باران سنج ویژه ای با عنوان باران سنج های ذخیره ای در ارتفاعات مختلف نصب می شوند.

شامکوییان خاطرنشان کرد: با توجه به وزن زیاد ضد یخ و روغن لازم برای شارژ این ایستگاه ها (12 لیتر) و لزوم حمل آن ها توسط افراد و همچنین سختی مسیر دسترسی اکثر باران سنج های ذخیره ای، انجام این عملیات بسیار سخت و طاقت فرسا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ و دشارژ باران سنج های ذخیره ای خراسان رضوی انجام شد

شارژ و دشارژ باران سنج های ذخیره ای خراسان رضوی انجام شد