مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-18سياسي

هشتمین جشنواره ایده های برتر در البرز برگزار می شود


رییس بنیاد نخبگان البرز از برگزاری جشنواره ایده های برتر در البرز خبر داد وگفت:  در این جشنواره که هر ساله در هفته پژوهش برگزار می شود، افراد ایده ها و موضوعاتی که با خلاقیت افراد سر و کار دارد را به دبیرخانه ایده های برتر می فرستند و از بین آنها نفرات برتر معرفی می شوند.

- محمد نبیونی در گفت و گو با ایسنا افزود: هر سال دهم آذر ماه در قالب بزرگداشت هفته پژوهش پژوهشگران، فناوران، افراد خلاق، کارآفرینان و مخترعین که در حوزه های مختلف دانشگاهی و دستگاه های اجرایی صاحب آثار مناسبی باشند در قالب شاخص های موجود توسط دانشگاه ها و دستگاه ها شناسایی و معرفی می شوند.

قبل از انجام این همایش ملی جشنواره ایده های برتر در استان ها در قالب بزرگداشت هفته پژوهش اتفاق می افتد.

وی افزود: دانشگاه معین استان معمولا متولی برگزاری هفته پژوهش است و با تقسیم کار بین همه دستگاه های پژوهشی، علمی و فناوری و دانشگاه ها و دستگاه های مرتبط با پژوهش و فناوری به انتخاب ایده های برتر می پردازند.

از بین افرادی که در طی سال قبل تا پایان شهریور ماه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناورانه داشته باشند افراد برتر انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال ایده ها در دو بخش دانش آموزی و حقیقی بررسی می شوند، تصریح کرد: با فراخوانی که در دبیرخانه واقع در بنیاد نخبگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره ایده های برتر در البرز برگزار می شود

هشتمین جشنواره ایده های برتر در البرز برگزار می شود