مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-18اقتصادي

گزارش قیمت خودروهای داخلی در نیمه اول 1400 – بخش اول


بازار خودرو طی مقاطع کوتاه چند هفته ای در بهار و تابستان رشد معاملات را تجربه کرد اما رکود حاکم سخت تر و سنگین تر از آن است که با تابش بارقه های امید کاهش قیمت خودرو داخلی یا جو روانی شکسته شود.

- گره خوردن تحولات اقتصادی ایران با کشمکش های سیاسی تاثیر عمیقی بر صنعت خودرو گذاشته و در چنین شرایطی همگان به دنبال اثر تحولات دیپلماتیک بر اقتصاد و دومین صنعت بزرگ ایران یعنی خودروسازی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همراه مکانیک، بازگشت تحریم ها طی سال 97 خودروسازی ایران را تا پای فلج کامل پیش برد اما این صنعت درست مانند بیماری که نیاز به تب داشت، توانست با استفاده از پتانسیل های داخلی هرچند لرزان تا حد زیادی روی پای خودش بایستد و اقدامات شایسته ای را به سرانجام برساند.

همین موضوع نیز نویدبخش آینده ای روشن در صورت لغو تحریم های صنایع خودروسازی ایران و زنجیره تامین قطعه سازان است.

پس اگر طی ماه های آینده سیگنال های سیاسی مثبت بازار را به پیش براند می توان سال آینده را دست کم سال ثبات قیمت بازار خودروهای داخلی در اسفند 1400 قلمداد کرد.

در این سلسله مقالات با کمک همراه مکانیک به چه موضوعی می پردازیم؟ قرار است با کمک همراه مکانیک، طی 4 مقاله به بررسی وضعیت قیمت خودرو داخلی در 6 ماهه اول سال 1400 بپردازیم که در حال حاضر، مقاله اول را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش قیمت خودروهای داخلی در نیمه اول 1400 – بخش اول

گزارش قیمت خودروهای داخلی در نیمه اول 1400 – بخش اول