مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-18پزشكي

مرکز تحقیقات کیفیت هوا و تغییر اقلیم افتتاح شد


مرکز تحقیقات کیفیت هوا و تغییر اقلیم در دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: پرداختن به موضوع کیفیت هوا و تغییر اقلیم یک موضوع مبتلا به ملی و بین المللی و یک دغدغه جهانی است.

وی با اشاره به پیشتازی دانشکده بهداشت و ایمنی در راه اندازی این مرکز تحقیقات گفت: تغییرات اقلیمی و کیفیت هوا دارای جنبه های متفاوتی است و صرفا به ابعاد بیولوژیک منحصر نمی شود، بلکه می تواند ابعاد سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی را در برگیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: تغییرات اقلیمی و کیفیت هوا یک معضل بسیار مهم است که پرداختن به آن نیاز به یک نگاه جامع الاطراف و همکاری بین سازمانی و تدوین استراتژی های دانشگاهی و بین المللی دارد.

وی این مرکز تحقیقات را یک مرکز تحقیقاتی کاربردی دانست که بروندادهای پژوهشی و فناورانه آن در راستای رفع نیازهای اجتماعی و حوزه سلامت و کاربردی است و حمایت از این مرکز تحقیقات را یک حمایت راهبردی در دانشگاه و ایجاد یک فرهنگ و الگو ذکر کرد تا مراکز تحقیقات بتوانند دغدغه مند باشند و مواضع ملی را شناسایی کرده و راهکار ارایه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات کیفیت هوا و تغییر اقلیم افتتاح شد

مرکز تحقیقات کیفیت هوا و تغییر اقلیم افتتاح شد