مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-19سياسي

مردم خریدهای غیرضروری را به سمت تولید و اشتغال سوق دهند


از مردم می خواهیم تا پول های سرمایه گذاری شده در بانک ها همچنین هزینه خرید تجملات غیرضروری را خود را به سمت و سوی اشتغال و تولید سوق دهند.

- ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است و در برهه های مختلف انقلاب خوش درخشیده است.

وی، بسیج را زیرساخت تمدن سازی نامید و گفت : تفکر بسیجی است که می تواند تمدن ساز باشد و روحیه یک شخص بسیجی روحیه تحول، نترسیدن و منطق داشتن است.

حسین زاده به استفاده از ظرفیت جوانان خوش فکر در صنعت شهرستان اشاره کرد و گفت: در منطقه، امروز مشکل اشتغال داریم و باید از ظرفیت این جوانان استفاده کرد.

امام جمعه لامرد ادامه داد: هلدینگی از سرمایه گذاران منطقه تشکیل شود و در کارهای پیمانکاری ورود کنند و پیمانکاران و سرمایه گذاران منطقه در اولویت است و پیمانکاران کلان خورد شوند تا پیمانکاران بومی بتوانند در پیمان شرکت کنند و بتوانیم با روحیه جهادی منطقه را بسازیم.

حسین زاده ادامه داد: امروز کمترین ندای بی وحدتی خیانت به این منطقه است و وحدت مسئولان و مردم بین هم باید حفظ شود و نیروهای دلسوز باید برای منطقه زحمت بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خریدهای غیرضروری را به سمت تولید و اشتغال سوق دهند

مردم خریدهای غیرضروری را به سمت تولید و اشتغال سوق دهند