مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-20بين الملل

رییس پارلمان طبرق نامزد انتخابات ریاست جمهوری لیبی شد


رییس پارلمان طبرق(شرق لیبی) اوراق نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به مقر کمیساریای عالی انتخابات در بنغازی ارائه داد.

- رییس پارلمان طبرق(شرق لیبی) اوراق نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به مقر کمیساریای عالی انتخابات در بنغازی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سه روز پس اعلام کاندیداتوری عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی در انتخابات دسامبر آتی، وی امروز (شنبه) اوراق نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به مقر کمیساریای عالی انتخابات در بنغازی ارائه داد.

عقیله صالح پیشتر در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: از آنجایی که می توانم این مسؤولیت را برعهده بگیرم، کاندیداتوری خود را برای ریاست جمهوری اعلام کرده و بر احترام به قانون اساسی کشور و تضمین استقلال دستگاه قضایی کشور و حفظ وحدت و استقلال لیبی تاکید می کنم.

رییس پارلمان لیبی اظهار کرد: برای ایجاد یک ساختار دموکرات که آزادی، عدالت و برابری را برای همه فراهم کند، تلاش می کنم و به دنبال متحد کردن نهادهای کشور و در اولویت قرار دادن منافع عالی کشور در مقایسه با هرگونه ملاحظه ای هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان طبرق نامزد انتخابات ریاست جمهوری لیبی شد

رییس پارلمان طبرق نامزد انتخابات ریاست جمهوری لیبی شد