مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-21اقتصادي

مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا «عماریاسر» در زاهدان راه اندازی شد


با توجه به استقبال گسترده و ازدحام مراجعه کنندگان به مرکز تجمیعی «استقلال» و به منظور کاهش بار مراجعین و رفاه حال ایشان، - مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا عماریاسر در زاهدان راه اندازی شد ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی مرکز بهداشت زهدان گفت: با توجه به استقبال گسترده و ازدحام مراجعه کنندگان به مرکز تجمیعی استقلال و به منظور کاهش بار مراجعین و رفاه حال ایشان، یک پایگاه جدید به نام عماریاسر در مجاورت این مرکز راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- نادر پورمند با بیان اینکه تاکنون 566212 دوز واکسن کووید19 در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت زاهدان تزریق شده است گفت: تاثیر واکسیناسیون در کاهش ابتلا، بستری و کاهش مرگ و میر کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز بهداشت نیز تزریق واکسن کرونا صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تزریق دز سوم و دز یادآور واکسن کرونا نیز در حال انجام است گفت: افراد بالای 60 سال در صورت دریافت واکسن کرونا از نوع غیر فعال(برند برکت و یا سینوفارم) و سپری شدن حداقل 4 ماه از تزریق دومین دز واکسن می توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی یا پایگاه های منتخب نسبت به دریافت دز سوم واکسن کرونا اقدام نمایند، همچنین بیماران خاص و کارکنان بهداشت و درمان نیز صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا «عماریاسر» در زاهدان راه اندازی شد

مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا «عماریاسر» در زاهدان راه اندازی شد