مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-21دانش

برگزاری سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور گیلان


رییس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان در دو جشنواره پیشین شعر دانشجویی، گفت: سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور نیز هم اکنون به میزبانی گیلان در حال برگزاری است.

- سعید صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری یکی دیگر از رویدادهای بزرگ فرهنگی-دانشجویی در گیلان، اظهار کرد: سومین جشنواره ملی شعر دانشجویی دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر دانشجویی برای سومین دوره متوالی در دانشگاه پیام نور گیلان برگزار می شود، افزود: با توجه به استقرار دبیرخانه کانون های شعر دانشجویی دانشگاه پیام نور در دانشگاه پیام نور گیلان و وجود بسترهای لازم در این دانشگاه، دانشگاه پیام نور گیلان میزبان سومین جشنواره ملی شعر دانشجویی است.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به محورهای سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور، گفت: این جشنواره با محورهای امید، پویایی و نشاط دانشجویی و بخش آزاد دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

دبیر جشنواره شعر دانشجویی کشور با اشاره به استقبال خوب دانشجویان در دو دوره قبلی که به صورت مجازی در استان گیلان برگزار شد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال نیز این جشنواره با استقبال پرشور دانشجویان برگزار تا اواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور گیلان

برگزاری سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور گیلان