مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-22سياسي

آموزش 700 نیرو برای کمک به سیستم درمانی در دوران کرونا


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان از آموزش 700 نیرو برای کمک به سیستم درمانی در دوران کرونا خبر داد و گفت: ارتقای دانش پرستاران به ویژه پرستاران حاضر در آی سی یو از دیگر اقدامات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بهرامی خو ظهر امروز در  آیین گرامیداشت هفته که با پشتوانه مردم کار می کند و هر فرد خادم و ایثارگری که برای استحکام بیشتر کشور فداکاری کرده بسیجی محسوب می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه خداوند هر فردی را که در مسیر خدمت به مردم قدم بردارد دوست می دارد، سردار شهید سلیمانی را سیدالشهدای مقاومت خواند و گفت: بزرگی جبهه های هشت سال دفاع مقدس ریشه های این سردار شهید را ساخت اما کارهای بعد از آن دوران او به سیدالشهدای مقاومت تبدیل کرد چراکه او برای خود چیزی نخواست و همه هستی خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب بخشید.

وی افزود: افرادی که شرایط سخت اقتصادی را تحمل می کنند نیز بسیجی هستند چراکه در برابر سختی های جامعه صبر می کنند البته جلب رضایت مردم ایران و فراهم کردن شرایط مناسب برای آنان وظیفه مسئولان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه دفاع هشت ساله از نظام در دوران دفاع مقدس معیاری برای بسیجی بودن امروز آن فرد نیست، کشور را نیازمند وحدت و حمایت از مدیران دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 700 نیرو برای کمک به سیستم درمانی در دوران کرونا

آموزش 700 نیرو برای کمک به سیستم درمانی در دوران کرونا