مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-22سياسي

دوره های آموزشی صابون و کرم سازی گیاهی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی «صابون و کرم سازی گیاهی» در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی صابون و کرم سازی گیاهی در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی یکم آذر با بیان اینکه این دوره ها با هدف مهارت آموزی برای کارجویان به ویژه بانوان خانه دار برگزار می شود، افزود: این دوره ها با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم تا به صورت تضمینی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این دوره ها از خلاقیت، جذابیت و درآمدزایی مناسبی برخوردار است، افزود: بر اساس تجارب قبلی، دومین دوره آموزشی صابون سازی گیاهی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد و در آن ضمن توجه به مزاج شناسی، روغن گیری و آموزش ساخت چند نوع ماسک گیاهی، به صورت کاربردی و عملی صابون سازی گیاهی از مواد پایه ارگانیک و ساخت انواع صابون های نعنا، بابونه، رزماری، قهوه، لیمو، گل انار، ضد لک و شفاف کننده، ضد جوش، درمانی پوستی، زغال و آبرسان آموزش داده خواهد شد.

اوچی اردبیلی با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی کرم سازی گیاهی ادامه داد: در این دوره مبانی ساخت کرم از قبیل نحوه فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی صابون و کرم سازی گیاهی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود

دوره های آموزشی صابون و کرم سازی گیاهی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود